FİKR-İ CÜMBÜŞ KURUMSAL İLETİŞİM AJANSI

TAHIL PAZARI MAH. ADNAN MENDERES BULVARI KENT İŞ HANI DAIRE:24 ÇATI KATI ANTALYA - ANTALYA / ANTALYA / TÜRKİYE

En son güncellenme Tarihi: 11.01.2015 01:43:00
Değerlendirme :

Bilgilerinin hatalı veya eksik olduğunu düşünüyorsanız güncelleyebilmemiz için lütfen bize bildiriniz.

İşletme değerlendirmeleri ve yorumlar

Şikayet Yaz İlk yorum yapan siz olun

Firma Bilgileri

  • Ünvanı : FİKR-İ CÜMBÜŞ KURUMSAL İLETİŞİM AJANSI
  • Kuruluş Tarihi : 10 Ocak 2015 Cumartesi
  • Ticaret Odası : ANTALYA TİCARET VE SANAYİ ODASI
  • Sicil Numarası : 11111
  • NACE Kodu : 731101
Fikri Cümbüş Kurumsal İletişim Ajansı Antalya Reklam Prommosyon Web Tasarım Seo Digital Pazarlama Antalya'da kurumsal iletişim ve reklam alanında hizmet veren tam zamanlı kurumsal iletişim ajansıdır. Kimiz? İletişim Mezunu Antalya'da Reklam ve Halkla İlişkiler ile uğraşan nadir mektepli tayfasındanız. İşimiz aslında Halkla İlişkiler(Sosyetik deyimiyle ya da aslında İnglizce "PR") ama biz Türkiye'de Halkla İlişkiler (sekretelik) kavramı yanlış anlaşıldığı ve aynı zamanda yaygın olarakta Halkla İlişkiler'inde "Kurumsal İletişim" kısmının uygunlandığını düşünerek Ajansımızı Reklam ya da Halkla ilişkiler (PR) ajansı olarak değil "Kurumsal İletişim Ajansı" olarak kurduk. Halkla ilişkiler bir işletmenin,kurumun ya da örgütün bağlantı kurduğu ya da kurabileceği kimselerin anlayış, sempati ve desteğini elde etmek ve bunu devam ettirmek için yaptığı sürekli ve örgütlenmiş bir yönetim fonksiyonudur. Temelinde ikna, retorik, algı kavramları yatmaktadır. Kısa tanımıyla, kurumların kitlelerle iletişim kurmak amacıyla yürüttükleri, pro-aktif ve re-aktif olarak sürdürülebilen, kamu yararı esas alınarak devam ettirilen düzenli faaliyetlerdir. Halkla ilişkiler uzmanları örgüt yönetimine halkın düşünce ve tutumlarıyla ilgili bilgileri getiren, girişimci fikirler üreten, tanıtma kampanyaları geliştiren, kampanyaları yönetim politikasına uygun olarak yöneten kişilerdir. Halkla ilişkiler uzmanlarının özellikleri arasında; yaratıcılık, inisiyatif, düşünceleri açık ve basit şekilde yazarak/konuşarak iyi ifade edebilme temel şartlarının yanı sıra, kamu ve özel sektör örgütlerinde danışmanlık yapabilme, halk ile olumlu ilişkiler tesis ve idame edebilme, karar verme ve problem çözme, araştırma becerileri sıralanabilir. Halkla ilişkiler uzmanları; dışa dönük, kendine güvenen, insan psikolojisi ve motivasyonundan anlayan, rekabetçi, esnek ve takımdaş özellikli olmalıdır.

HATALI İŞLETME BİLGİSİ BİLDİRİMİ.KAPAT
İşletmelere mesaj göndermek için "Mesaj Gönder" bölümünü kullanınız.
FİKR-İ CÜMBÜŞ KURUMSAL İLETİŞİM AJANSI
İPTAL